İstanbul'da yaşayan duyarlı insanlara bir çağrı...



Bu postu biraz önce bir arkadaşımın, Lezzet Sarayı' nın sayfasında gördüm.
Paylaşmak istedim.
Bakınca aklıma kızlarım geldi...

ALLAH ailenin yardımcısı olsun.
Kızımıza aciiil şifalar versin.
Söylenecek sözlerin söylenemediği bir yerdeyim şu an......

Hadi güzel kızım bir an önce iyileş ve annene babana bir kardelen olduğunu göster.....

  DUYURU: 

Merhaba arkadaşlar ;

Öğretmen anne ve babanın kızı olan AYŞE
İREM BAYINDIR 5 yaşındaki yeğenim geçen
hafta Perşembe günü LÖSEMİ teşhisi
konuldu şuanda kendisi ÜSTKAYNARCA/
PENDİK Marmara üniversitesi Eğitim
Araştırma hastanesinde yatmakta
kemoterapi olduğu için her gün B rh (-)
kan ihtiyacı duyulmaktadır. Zor bulunan bir
kan olduğu için ve her gün istedikleri için
bulmakta çok zorluk çekmekteyiz.
Sizlerden ricam bu maili olabildiğince çok
kişiye ulaştırmak belki 1 kişi daha
bulmamıza yardımcı olabilirsiniz.
Kan grubu uyan kişiler lütfen şu
numaralarda irtibata geçebilir.
BABASI Bilal Bayındır 0 505 357 72 41
DAYISI Erol Sarısoy 0 539 834 20 80
.........................................................................................


Yorumlar

  1. Allah acil şifa versin Sevdeciğim.Faceden paylaşıyorum hemen.

    YanıtlaSil
  2. Allah acil şifalar versin..Evlatla imtihan etmesin..Onları da tez zamanda kurtarsın bu hastalıktan..

    YanıtlaSil
  3. Rabbim acil şifalar versin.anne babasına bağışlasın.dualarımız seninle

    YanıtlaSil
  4. Acil şifalar versin rabbim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin, amin, amin....
      Çok teşekkür ederim...

      Sil
  5. Allah yardımcınız olsun..İnşallah tez zamanda şifa bulur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ilginize, yalnız yanlış anlaşılma olmasın, minik kızımız benim tanıdığım veya akrabam değil...ben sadece bu üzücü durumu paylaşıp belki oralara ulaşabilecek birilerine duyurabilirim diye paylaşmak istedim.
      Allahım bu minik kızımıza şifa versin...dua edelim...

      Sil
  6. Allah yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil
  7. ALLAH acil şifalar versin tesadüf oldu belki ama aynı kaderi 10 yıl önce bizde rahmetli babamdan dolayı paylaşmıştik çok zor bir durum hele o kanın lazım olupda bulunamamasının verdiği yıkımı çok iyi bilirim kar kış demeden Çapa Kan merkezini arşınladığım günler dün gibi aklımda facede paylaştım blogumda ve G+ hemen paylaşıcam...Hayırlı geceler...

    YanıtlaSil
  8. Değerli Emel Hanım,
    Babanız için çok üzüldüm,
    Allah rahmet eylesin...
    Duyarlılığınız için de çok teşekkür ederim,
    Aynı acıları yaşayanlar birbirlerini daha iyi anlayabiliyorlar...
    Selamlar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder


Fikrinizi belirtmenizden mutluluk duyarım.
Yazacağınız her şey benbir için çok önemli ve kıymetli.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kişisel Bir Hayat Planı

Döner misin bana?